Ako postupovať pri výmene tovaru

Ak Vám nesedí veľkosť alebo chcete tovar vymeniť za iný, máte na to právo do 14 kalendárnych dní od prevzatia balíku, ak je tovar NENOSENÝ, NEPOŠKODENÝ (len odskúšaný), chemicky neošetrený, BEZ PARFUMÁCIE so zachovanými štítkami a etiketami.

Ako postupovať?

  1. Tovar poriadne zabaľte tak, aby sa nepoškodil.
  2. Priložte k tovaru kópiu faktúry, ktorú ste spolu s tovarom obdržali a vyplnený REKLAMAČNÝ FORMULÁR. Formulár pre reklamáciu tovaru nájdete kliknutím na tento odkaz :   REKLAMAČNÝ FORMULÁR
  3. Odošlite tovar doporučene Slovenskou poštou. Najlacnejšia variácia je poslať tovar ako doporučený list. Nikdy neposielajte tovar na dobierku! Nebude prebratá.
  4. Tovar pošlite na adresu: Kallys s.r.o., Ľudová 26, 917 01 Trnava 
  5. Reklamácia odoslaná prostredníctvom kuriéra: Kallys s.r.o., Ľudová 26, 917 01 Trnava 
  6. Na e-mail reklamacie@kallys.sk napíšte dátum odoslania reklamovaného tovaru a variabilný symbol faktúry pretože pošta niekedy zlyhá a takto rýchlejšie zitíme, že niečo chýba.
  7. Na vybavenie reklamácie máme 30-dňovú lehotu odo dňa uplatnenia reklamácie. Za deň uplatnenia reklamácie sa považuje deň jej doručenia predávajúcemu. Väčšinou sa však snažíme vybavovať reklamácie do 14 dní.
  8. Náklady na vrátenie/výmenu tovaru znáša spotrebiteľ.
Prihlásenie
Vytvoriť účet

Vaše osobné údaje sú v bezpečí pravidlá ochrany súkromia.

Obnoviť heslo

Stratili ste heslo? Prosím, zadajte používateľské meno, alebo e-mailovú adresu, na ktorú vám zašleme odkaz pre vytvorenie nového hesla.

TOP

NÁKUPNÝ KOŠÍK 0