V zákonnej lehote do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru máte právo tovar vrátiť, na základe čoho Vám vyplatíme plnú sumu.
UPOZORNENIE: pre rýchlejšie vybavenie reklamácie / vrátenia tovaru odporúčame tento poslať NENOSENÝ a NEPOŠKODENÝ (len odskúšaný), chemicky neošetrený, BEZ PARFUMÁCIE so zachovanými štítkami a etiketami.
Ako postupovať?
- Tovar poriadne zabaľte, tak aby sa nepoškodil.
- Priložte k tovaru kópiu faktúry, ktorú ste spolu s tovarom obdržali a vyplnený FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY. Formulár si stiahnete kliknutím na tento odkaz : FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
- Odošlite tovar doporučene Slovenskou poštou. Najlacnejšia variácia je poslať tovar ako doporučený list. Nikdy neposielajte tovar na dobierku! Nebude prebratá.
- Tovar pošlite na adresu: Kallys s.r.o., Ľudová 26, 917 01 Trnava
- Reklamácia odoslaná prostredníctvom kuriéra: Kallys s.r.o., Ľudová 26, 917 01 Trnava
- Na e-mail reklamacie@kallys.sk napíšte dátum odoslania reklamovaného tovaru a variabilný symbol faktúry, pretože pošta niekedy zlyhá a takto rýchlejšie zistíme, že niečo chýba.
- Najneskôr do 14 dní Vám peniaze budú vrátené na Váš bankový účet.
- Náklady na vrátenie/výmenu tovaru znáša spotrebiteľ.