Ako postupovať pri vrátení tovaru

V zákonnej lehote do 14 kalendárnych dní od prevzatia tovaru máte právo tovar vrátiť, na základe čoho Vám vyplatíme plnú sumu. 

UPOZORNENIE:  pre rýchlejšie vybavenie reklamácie / vrátenia tovaru odporúčame tento poslať NENOSENÝ a NEPOŠKODENÝ (len odskúšaný), chemicky neošetrený, BEZ PARFUMÁCIE so zachovanými štítkami a etiketami.

Ako postupovať?

  1. Tovar poriadne zabaľte, tak aby sa nepoškodil.
  2. Priložte k tovaru kópiu faktúry, ktorú ste spolu s tovarom obdržali a vyplnený FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY. Formulár si stiahnete kliknutím na tento odkaz : FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD KÚPNEJ ZMLUVY
  3. Odošlite tovar doporučene Slovenskou poštou. Najlacnejšia variácia je poslať tovar ako doporučený list. Nikdy neposielajte tovar na dobierku! Nebude prebratá.
  4. Tovar pošlite na adresu: Kallys s.r.o., Ľudová 26, 917 01 Trnava  
  5. Reklamácia odoslaná prostredníctvom kuriéra: Kallys s.r.o., Ľudová 26, 917 01 Trnava 
  6. Na e-mail reklamacie@kallys.sk napíšte dátum odoslania reklamovaného tovaru a variabilný symbol faktúry, pretože pošta niekedy zlyhá a takto rýchlejšie zistíme, že niečo chýba.
  7. Najneskôr do 14 dní Vám peniaze budú vrátené na Váš bankový účet.
  8. Náklady na vrátenie/výmenu tovaru znáša spotrebiteľ.
Prihlásenie
Vytvoriť účet

Vaše osobné údaje sú v bezpečí pravidlá ochrany súkromia.

Obnoviť heslo

Stratili ste heslo? Prosím, zadajte používateľské meno, alebo e-mailovú adresu, na ktorú vám zašleme odkaz pre vytvorenie nového hesla.

TOP

NÁKUPNÝ KOŠÍK 0